Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace základní školy
Furáková, Jana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Marketingová komunikace základní školy ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve školství. Cílem práce je komparace marketingové komunikace základních škol v hlavním městě a základních škol v okrese Nymburk z pohledu rodičů. Tato zjištění budou provedena na základě rozeslaných dotazníků v elektronické formě, které budou adresovány rodičům žáků z pěti základních škol v Praze 12 a pěti základních škol v okrese Nymburk. Cílem dotazování bude alespoň 70 % návratnost z celkově rozeslaných 300 dotazníků. Následně bude vyhodnoceno dotazníkové šetření a budou analyzovány rozdíly v marketingové komunikaci v Praze a v okrese Nymburk. Výzkumné šetření se zaměřuje na rozdíly v používaných marketingových nástrojích, komplexnosti poskytovaných informací prostřednictvím webových stránek základních škol a také otázkou, zda je komunikace rozhodujícím faktorem při výběru základní školy. Krátce se také zabývá produktem školy, který úzce souvisí s marketingovou komunikací a mixem. V závěru práce je uveden stav obou srovnávaných okresů základních škol. Srovnání zohledňuje, jak věk, tak i vzdělání respondentů. A navíc informuje rodiče o aktuálním stavu marketingové komunikace mezi školami a rodiči. Tato práce by měla pozitivně přispět jak rodičům, tak ředitelům škol, kteří z výsledků uvidí, zda...
Vliv moderních ICT/IT na komunikaci ve firmě
Ondrová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hadamčík, Lukáš (oponent)
Komunikace je v současnosti základním faktorem úspěchu. Jsou na ni kladeny stále větší nároky, zejména na její rychlost, přesnost a kvalitu. Tyto tři faktory ovlivňují směr, kterým se ubírají jednotlivci, ale i firmy. Proto, aby byla komunikace co nejefektivnější, je nezbytný výběr správného komunikačního kanálu. Tato volba je úzce spjata s typem sdělení, kdy se pro každý druh hodí jiný informační kanál. Tato diplomová práce se zaměří na přehled moderních komunikačních kanálů ve firmách. Budou popsány moderní komunikační kanály jako Instant Messaging, e-mail a Task Managent, spolu s klasickými poradami či telefonem. Práce bude poté analyzovat komunikaci v jednom z největších českých obchodů s počítači a elektronikou, dále bude vyhodnocena její efektivita a navržena případná doporučení pro zlepšení.
Komunikační proces ve vybrané obci
KOSTRŮNEK, Štěpán
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním procesem v městysi Malšice. V úvodní teoretické části je popsána obec (definice obce a orgánů městyse). Je zde uvedena také charakteristika komunikace (funkce komunikace, typy komunikace, verbální a neverbální komunikace, komunikace mezi občany a úřadem). Aplikační část popisuje současný stav komunikačního procesu v městysi Malšice. Tato část je zaměřena na vnitřní a vnější komunikaci, která zahrnuje komunikační kanály a prostředky, na porovnání komunikačního procesu mezi městysem Malšice a městysem Borotín a návrh změn na zlepšení současné situace.
Komunikace ve vybrané oragnizaci
PETRÁKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo přiblížit problémy týkající se tématu komunikace ve vybrané organizaci, zaměření se na komunikaci v podniku a hledání návrhu na zlepšení problematiky. V literární části je upřesnění a rozšíření pojmu komunikace. Praktická část byla zaměřena na seznámení se s podnikem, jeho rozdělení, kam směřují komunikace a jak probíhá.
Analýza vnější a vnitřní komunikace ve firmě XY
Boula, Petr ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikaci ve vybrané firmě, identifikovat její slabá místa a navrhnout zlepšení stávajícího stavu. K analýze komunikace jsou použity standardizované rozhovory s klíčovými osobami ve firmě, dotazníkové šetření a studium podnikových dokumentů. Po seznámení s chodem firmy a základními procesy díky rozhovorům s jedním ze zaměstnanců byl všem zaměstnancům poslán online dotazník, který vyplnilo 21 zaměstnanců z 24. Současně byly vedeny rozhovory s dalšími čtyřmi klíčovými zaměstnanci. Výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření byly analyzovány a byl popsán stav komunikace ve firmě. Firemní komunikace není na špatné úrovni, v některých oblastech existují ovšem významné rezervy, umožňující zlepšení. Doporučení pro zlepšení situace jsou sepsána v samostatné kapitole.
Analýza vnitřní a vnější komunikace v konkrétní organizaci
Srnková, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pfauserová, Kamila (oponent)
Tato práce se zabývá vnitřní a vnější komunikací a to jak v teoretické rovině, tak v rovině praktické. Poznatky z teoretické části jsou využity v následné analýze komunikace konkrétní organizace. V teoretické části jsou popsány jednotlivé formy, typy, prostředky a nástroje komunikace. V části praktické je realizována analýza vnitřní komunikace jak ve vertikální, tak v horizontální rovině a analýza vnější komunikace s externími subjekty. Analýza komunikace je podložená dotazníkovým šetřením, které je posléze vyhodnoceno a na jehož základě jsou organizaci navržena jednotlivá doporučení vedoucí ke zlepšení komunikace v organizaci.
Zásady vnější firemní vizuální komunikace-metodika hodnocení webových stránek
Andits, Tomáš ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Muknšnábl, Josef (oponent)
Používanie správnych a efektívnych komunikačných nástrojov je v súčasnej dobe jedným zo základných faktorov úspechu podnikania. Cieľom práce je upozorniť na dôležitú zložku komunikačného mixu, ktorým firmy pôsobia na svojich potenciálnych i stávajúcich zákazníkov, a to na vizuálnu komunikáciu. V súčasnej dobe síce existuje celá rada metodík, ktoré pomáhajú hodnotiť kvalitu webových prezentácií, máloktoré sa však zameriavajú na hodnotenie webových stránok z hľadiska ich vizuálnej komunikácie k zákazníkovi. Kompiláciou a doplnením stávajúcich, práca prichádza s návrhom vlastnej metodiky, ktorá bude zameraná práve na hodnotenie kvality webových prezentácií z hľadiska vizuálnej komunikácie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.